Selam kızlar 
bugün sizinle kendime diktiğim ince triko bluzun yakasını kolay şekilde nasıl yapmışım onu paylaşmak istedim,dikişe yeni başlayanlara örnek olsun inşaallah.
yakamızın bitmiş hali budur,şimdi nasıl yapılır kısmına geçelim
önce yakamın ölçüsünü aldım 43cm çıktı
sonra yaka için 6cm lik parçayı ikiye katlayıp kenarına overlok geçtim
 3cm'e 40cm lik bir şerit elde ettim,bunun 2cm'i dikiş payı,
yani yakamızadan 5cm daha küçük bir parçayı yakamıza dikmiş oluyoruz ki potluk yapmasın.
sonra şeritimizin uçlarını birleştirip yakamıza dengeli bir şekilde hafifçe esneterek diktim
dikişimi zigzag kısmına resimdeki gibi ayarladım,çünkü zigzag dikişle dikişimiz esnek olur ve giyip çıkarırken dikişleimiz kopmaz.
sonra yakanın yüzünden yine zigzag dikişi ile diktim,bitti.
sonuç bu şekilde kızlar,umarım yardımcı olabilmişimdir..
sevgilerimle..






5 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Teşekkürler emeğinize yüreğinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
  3. ÇOK FAYDALI BİR PAYLAŞIM ELLERİNE SAĞLIK:))

    YanıtlaSil
  4. Aaa çok pratikmiş teşekkürler:))))Devamını da isteriz,emeğinize sağlık:):):)http://hobidelisii.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Dikiş alanında çok profesyonel çalışmalar yapıyorsunuz. Tebrikler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski