Eslemin dolabına temizlik yapmaya karar verdik
ee artık büyüyor güzel kızım eskiden yapıştırdığımız Caillou karakterinden artık öğğğggg geldiği için
çıkartmaya çaılştım..
 çalıştım ama feci yapışmış deli oldum tırnaklarımı acıttım kazırken 
sonra bu böyle olmaz dedim küçük bir araştırma yaptım
yöntem süpermiş..
 belki bir çoğunuz duymuştur ama ben yeni öğrendim ve hemen sizinle paylaşmak istedim
evet çözüm saç kurutma makinası etiketin üzerine tutun
sonra ister elinizle veya yanmamanız için plastik spatula ile
hafiften kazıyın zaten kenarını kaldırınca ucundan çekip alın
sonra sıcak su ile ıslattığınız bez ile silin
işte tertemiz
çok mutlu oldum :)))))

12 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Hay Allah razı olsun...:) Benim oğlanın gardırobunun üstü boydan boya istemediğimiz bir çıkartmayla kaplı.Nasıl çıkarırız diye kara kara düşünüyorduk.Bu çok iyi oldu.Sevgiler, teşekkürler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilginin işe yaramasına çok sevindim canım,
      bende çok mutlu oldum valla çok sinir o etiketler :)
      sevgilerle..:)

      Sil
  2. Ilk defa duydum,acaba duvar üstündekilere de yarar mı,denemek lazım,bilgi için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. İlk defa duydum çok iyi fikir :)

    YanıtlaSil
  4. Süper çözüm bende denicem. Demekki çocuk olan hemen hemen her evde var bu sorun :)))

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten ben de merak ediyordum, iyi oldu paylaşmanız.

    YanıtlaSil
  6. ben aseton kullanıyordum bu daha zahmetsiz paylaşımın için teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. annnaaaammm
    hislerimin tercümanı bu kayyu bizim dolaplardada var
    hemen çıkaralım:)

    YanıtlaSil
  8. Çok işime yarayacak, merci

    YanıtlaSil
  9. Ben de ilk kez duydum, teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Sağolun nekadar iyi oldu :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski