bir bitkinim bir yorgunum sormayın kızlar

sanki dünyanın işini yapmışım
ama maalesef hiç iş yapmadan yorgunum
sebebi bir çok aslında gecelerim gündüz,gündüzüm gecem oldu 



gece uyumadan sahur ediyorum sonra ortalığı toplayıp namazı kılayım derken bi bakıyorum saat 4'ü geçmiş,uyuyana kadar bir yarım saat daha,gündüzde 9da kalkmam gerekiyor
daha sonra yatsamda gündüz çok uyuyamıyorum,gürültü oluyor doğal olarak
en ufak seste uyanıyorum sonra uyu uyuyabilirsen 
işte böyle bu aralar halim bakalım nezaman kendime gelicem..

dikiş mi? o neydi?

makinaya oturmayalı epey oldu,özledim mi? - hayır!
ite kaka bir kaç tadilat yaptım o kadar
kendime gelmeliyim ama nasıl?
bende bilmiyorum
hayırlısı inşaallah dua edin bana olurmu?

8 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Hep öyleyiz Esma Hanım gece gündüz birbirine girmiş durumda. Birde sıcaklar sonra oradan kalk oraya yat. Neyse allah yardımcınız olsun...

    YanıtlaSil
  2. Ah ah ben de bi türlü uykuya doyamıyorum:( Valla akşam yemek yiyip mutfağı toplayıp yatıyorum yatsıyı bile sahura kalktığımda kılıyorum o derece.Sabah namazını da kılıp yatıyorum bidaha yedide kalkıp işe gidiyorum,çok da bitkin hissediyorum.Çoluk çocuksuz halimle böyleyim bide yaa:(

    YanıtlaSil
  3. Ramazandan sonra düzelirsin ki. Uykusuzluk seni yormuş anlaşılan. Biraz kendini şartla evi toparlayıca bugun bunu yapıcam diye. O zaman etkili olabilir

    YanıtlaSil
  4. sende mi brütüs:)) demek yalnız değilim Allah yardımcımız olsun

    YanıtlaSil
  5. Hiç sormayın aynı durumdayız.4-4,5 da yatıp saat 10 da kalkıyorum ama kendime gelmem ancak öğlen ezanıyla oluyor.ne yaparsam öğlenle ikindi arası sonra bir mutfağa dalış bu yıl 3 genç delikanlıya iftar ve sahur hazırlıyorum.İftardan sonra da ne zaman sahur vakti geliyor anlamıyorum...dikiş mi oda neki... her neyse Allah hepimize ecrini versin inşaallah bu günler çok kıymetli...

    YanıtlaSil
  6. herkes mi aynı yaa ben bi kendimi sanıyodum böyle tembel

    YanıtlaSil
  7. Esma hanım bende aynı sizin gibiyim.Çocuklarımı yatırıyorum .Ben sahura kadar yapılacak siparişlerim ve elişlerim var onlarla uğraşıyorum. Saat 4,5 anca yatabiliyorum.Kızım saat 9,5 kalkıyor tabiki benide kaldırıyor. Ne diyelim ALLAH hepimizin yardımcısı olsun.Ama sahur çok güzel oluyor.neyse ALLAH a emanet olun.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski