selam kızlar yeğenime dikmiş olduğum tunik bitti
bu foto da üzerindeki hali..
e yeğenimde güzeldir tunik pek yakışmış doğrusu :)
babetlerinde çok şekermiş canım :)


 tuniğin kalıbı yok yeğenimin verdiği ölçülere göre ayarladım


 bi izleyicim-ismini hatıryamadım şimdi kendisinde özür diliyorum- 
benden önü kısa arkası uzun olması için nasıl biçerim diye soru sormuştu
ona ve bilmeyenlere özel foto çektim
 önce şekildeki gibi katlayıp pratik çizdim ve kestim
tuniği normal haline döndürünce önü kısa arkası uzun olmuş oluyor..
hadi kolay gele tüm dikiş sevenlere..

22 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. gerçektende hem pratik hemde çok şık olmuş giyenede pek yakışmış maaşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok şık bir tunik olmuş. Güzel günlerde giysin :)

    YanıtlaSil
  3. Esmacım eline sağlık çok güzel olmuş böyle kalıpsız çalışmada kol kalıbını nasıl yapıyorsun anlatırsan sevinirim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım kol oyumunu ve kol kalıbını burdadan çalıştım canım onda pratiğe cesaret edemedim diğer yerlerini yeğenimin ölçüsüne göre çalıştım..
      sevgiler..

      Sil
  4. Çok tatlı olmuş ellerinize sağlıık :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş esma abla,böyle şeyler hem pratik hemde şık duruyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok haklısın tatlım,çok teşekkürler sevgiler.. :)

      Sil
  6. çok güzel olmuş,ellerinize sağlık. gülerek kullanın.

    YanıtlaSil
  7. Yeğenine maşallah. Pek şeker bir kız. Emeğine sağlık. Tunik harika olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öledir yeğenim tatlıdır teyzesine çekmiş :))
      çok teşekkürler tatlım :)

      Sil
  8. çok şık olmuş ellerine emeğine sağlık canım.iyi günlerde kullanılsın sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Maşallah ne güzel olmuş ellerine sağlık, pek de yakışmış :)

    YanıtlaSil
  10. Ne kadar becerikli ellerin var, herşeyi yakıştırıyorsun. çok beğeniyorum ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay canım benim çok teşekkür ederim :)
      sevgileeer.. :))

      Sil
  11. جميل جدا تسلم ايديكى

    YanıtlaSil
  12. ay buna bayıldım bennnn :) maşallah .

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski