Selam kızlar yine bir destek olalım postu ile karşınızdayım
sevgili modavesaire bloğunu çoğunuz bilirsiniz
kendisi iyi dikiş diken elbecerisi yüksek hamarat bir hatundur
eski bloğunda sorun oluştuğu için yeni blog açmak zorunda kalmış
ve yeni blog açınca maalesef tüm izleyicilerinizi kaybediyorsunuz
ve onlara ulaşmak için tek tek herkese-ki kendisinin 1000küsür izleyicisi vardı-mail atmanız gerekiyor
bu durum hiçte kolay değil
aynı duruma bende düşmüştüm bu sebeple kendisini çok iyi anlıyorum ve destek olmak için bu yayını
yapma ihtiyacı hissettim kendimde..
ESKİ İZLEYENLERİ VE TABİ YENİ İZLEYECEKLER
ARKADAŞIMIZA DESTEK OLALIM LÜTFEN..

MODAVESAİRE

4 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. ah mahçup ettin beni,çok teşekkür ederim desteğin için.çok incesin, bir de övmüşsün bir güzeeel:)) şımarmayım da ne yapayım ben :)))tekrar çok teşekkür ediyorum canım görüşmek üzeree:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rahat rahat şımarabilirsin canım çünkü abartmadım :))
      rica ederim seviyorum böle şeyler yapmayı..
      inşaallah bi faydası dokunur tatlım
      sevgilerle.. :))

      Sil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski