selam canlar
nasılsınız bakalım ben yine çok yoğunum bu aralar
arada bir post girmeye çalışıyorum
bu eteği yeğenime mezuniyet partisi için diktim
buda kombinlediğimiz hali :)



 prensesim benim :)
şimdi gelelim nasıl yapmışıma:
kumaş böle idi ben her katın altından tek tek kestim
sonra astar parçalarınıda 5cm kestim
isteğe göre geniş yapabilirsiniz..

astar şemsı acemice :)


önce danteli büzdürüyoruz sonra astar ile yüzü yüzüne gelecek şekilde dikiyoruz..

buda arkadan görünüşü..
benimki 11 kat oldu.. 
işlem bu şekilde kaç kat istiyor iseniz devam ediyor..
lastik takma işlemini BURADAKİ postumda vermiştim
en sonuna da tül ve güpür kullandım onu yakın foto  çekmeyi unutmuşum :(
umarım anlaşılır olmuştur
anlamadığınız yer olursa ben buradayım canlar
sevgiyle kalın
bol dikişler..





7 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. ne kadar harika olmuş ellerine sağlık.çok yakışmış maşallah,güzel yorunun için çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş Bir o kadar da çok uğraştırmış sanırım. Ama o güzel gülüşe bu uğraşı değer bence. Güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet uğraştırdı biraz ve zaman istiyor çünkü pileler küçük küçüktü
      ama dediğin gibi bu sevimli yüz için kesinlikle değer :))
      çok teşekkürler canım..

      Sil
  3. Cook guzel olmus elinize saglik yegeninizede cok yakismis masallah

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş görünüyor bayıldım eteğe güle güle kullansın

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş..yeğen de çok güzel kocaman maşallah

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski