selam kızlar 
uzun zamandır yayın giremedim farkındayım ama
hastalıklar ile boğuşuyoruz bu ara sizlerden dua istiyorum eslem çok ateşleniyor bu aralar
ve düşürene kadar canım cıkıyor ateş düşükken geçirdiği vakit bir saat sonra tekrar yükseliyor
doktora gittik ilaçlandık
ilaçları içiyor ama onlarda çok etkili değil bi kaç gün böle geçicek sanırım
eslem uykuya dalmışken bloğuma bakayım bi dedim saat gecenin tam ortası
inşaallah bu gece uyur ve uyutur yavrum..
gelelim burda dergisine temmuz sayısını paylaşmışlar bende size sunuyorum
bu sayı bana çoook ama çok uzak 
ama müşterilerim için alıcam tabi
108B 0713 B


133 0713 B

132 0713 B

105A 0713 B

131 0713 B

135 0713 B

140 0713 B

121 0713 B

122A 0713 B

142 0713 B

129 0713 B

125A 0713 V

123 0713 B

111 0713 B

10 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Hepsi Güzel Görünüyor Sıklıkla Blogunuzu Ziyaret ediyorum ve Sizlere Başarılar Diliyorum..

    YanıtlaSil
  2. Sanırım bende alıcam beğendiğim birkaç parçr var. Bu arada çok geçmiş olsun kızınıza allah acil şifalar versin. Keşke o melekler hiç hasta olmasa...

    YanıtlaSil
  3. Kızınıza geçmiş olsun. Rabbim en tez zamanda şifa versin. Diktikleriniz çok güzel Rabbim iş açıklığı versin.

    YanıtlaSil
  4. ah canım geçmiş olsun. benim kızımında adı eslem. Allah şifa versin.

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun. Çocukların hastalığı anneleri hasta ediyor. Umarın en kısa zamanda sağlığına kavuşur.

    YanıtlaSil
  6. Çeçmiş olsun canım. Allah acil şifalar versin kızına. :( Kız çocuğu elbisesini beğendim beyaz olanı. Teşekkürler paylaşımın için

    YanıtlaSil
  7. çok güzel paylaşımlarınız elinize sağlık
    Gonca TUFAN

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık hepsi mükemmel görünüyor hepsini ayrı ayrı çok beğendim .:)

    YanıtlaSil
  9. Pek işe yarar birşey yok sanki :(

    YanıtlaSil
  10. inşallah hastalığınız geçmiştir.Bol su içiriniz.adaçayını meyve suyu ile -şerbet-karıştırın.soğuk çay niyetine günde 1-2 bardak içsin.karadutta -bademcik sorununuz -varsa çok faydalıdır.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski