selam kızlaaaar 
nasılsınız bakalım ben buralardayım sizi uzaktan izliyorum bu ara
işleri bu hafta yine çok yoğun hem ev işi hem dikiş hepsi var
bu arada Kur'an-ı Kerim çantası
diktim onu paylaşıp halinizi hatrınızı sorayım dedim
elimden geldiğince vav-ye harflerini yapmaya çalıştım olmuş mu sizce
bu arada dikiş kursunda başladığım elbisenin son hali bu
daha işi var tabi..
kumaşın rengini nasıl buldunuz?
rengi az daha mora çalıyor
bu hafta dikiş kursuna gidemiyorum işim çok
o yüzden elbise az beklicek onu kursta dikiyorum..
hadi kalın sağlıcakla canlar..

20 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Çok şükür Elhamdulillah diyelim.Çantan çok güzel elbiseyi de bitir görelim yani:)
    Hayırlı Cuma.lar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)şükür şükür tatlım:)
      inşaallah bakalım..

      Sil
    2. Hayırlı cumalar canımmm:)

      Sil
  2. çanta çok güzel olmuş.eline sağlık.elbisen yarım ama güzel görünüyor.hayırlı cumalar.hatunlar günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok sağol seninde hatunlar günün kutlu olsun :)))

      Sil
  3. hayırlı cumalar. sabırsızlıkla beklıyorum o elbiseyi. zira bende dikicmde:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. azcık bekleticem canım bu hafta dikişe gidemedim,onu kursta dikiyorum
      önümüzdeki hafta yayınlarım inşaallah...
      sevgilerimle :))

      Sil
  4. rengi harikaymış Esma ablacım Ellerine sağlık,çanta da ancak bu kadar güzel olmalı ona öylesi yakışır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle haklısın tatlım,çok teşekkürler bitanem :))

      Sil
  5. eline sağlık esma ikiside çok güzel görünüyor.kaç yıldır gidiyosun kursa merak ettim.bende gidiyorum da taam olarak ne kadar sürede tüm dikişler rahatklıkla yapılabilir seviyeye gelinir acaba... kurslar biraz yavaş gidiyor sanki(yada ben çok hızlı herseyi öğreniyim istiyorum)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol tatlım..
      benim ikinci senem öncesinde pratik olarak dikiyordum ama çok iyi olmuyordu şimdi çok şükür çok faydasını gördüm,
      seneye gitmeyi düşünmüyorum yeterli bence iki sene,
      dikişte çabuk ilerlemek istiyor isen kurstan hariç evde dikiş dikmelisin,
      hocanın haricinde kendini geliştirmeye çalış dikiş videoları filan izle dikiş sitelerini takip ediyorsun zaten..:))
      hiç dışarı dikiş diktin mi tatlım onunda büyük faydası oluyor insana cesaret geliyor,zaten dikişte örgü gibi ana işlemleri öğrenince modellerin nasıl dikileceği konusunda fikir üretiyorsun
      son bir şey daha canım kursta zor modeller dikmeye çalış kolayı nasılsa kendinde dikersin,
      bazı kadınlar uğraşmasınlar diye kolay model dikiyorlar sonra bişey öğrenilmeden kurs bitiyor bu şekilde 8 sene dikişe giden bayanları duydum bu yerinde saymaktan başka birşey değil
      devamlı değişik ve zor olan modelleri çalışmaya çalış..
      ay amma uzun yazmışım çenem düştü yine :))
      sevgilerimle...

      Sil
    2. çok teşekkürler.söylediklerine dikkat edicem.benim ilk senem . bende çok seviyorum birseyler tasarlayıp dikmeyi.kolay gelsinnn

      Sil
  6. Çantanın nakışı çok güzel. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nakışını ben işlemedim canım yalan yok :)
      kenardaki küçük yıldızlarını işledim sadece tabi bide diktim :))
      teşekkürler canım..

      Sil
  7. Çantanın nakışı otantik duruyor
    Elbisenin ise sonucunu merakla bekliyorum canım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. çantada elbisende süper cnm bayıldım :) bitse nasıl olur kimbilir

    YanıtlaSil
  9. blogda yardımın için teşekkürler esmacım hiç bilmiyordum bunu.ziyarete beklerim:)

    YanıtlaSil
  10. Çok hoş görünüyor elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  11. İkisi de çok güzel,emeklerine sağlık canım..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski