SELAMMM ŞEKERLER :))
havamdayım bugün Allah bozmasın
kızımın montu bitti nihayet
model : burda dergisi kasım 2010
geldik paylaşmaya..
ama yapım aşamalarını çok üzgünüm ama  fotoğraflıyamadım
bu montu dikiş kursunda diktim ve orada çekim pek mümkün olmuyor
o kadar yoğun oluyorum ki fotoğraf aklımın ucundan bile geçmiyor desem yeridir
başka kıyafetlerde vakit buldukça açıklayıcı çekimlerde yapmaya çalışıcam
der özür diler affınıza sığınırım.. :((
gelelim fotolarımıza :))


 işte böleee :))
beğendinizmi bakim hadi söleyiiiin :)))

48 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. görünce inanamadım çok güzel olmuş elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. elinize sağlık minik hanımada pek yakışmış renk süper )

    YanıtlaSil
  3. süper süper süperrrr ne denebilirki başka elinize sağlıkkk.....

    YanıtlaSil
  4. Eslem hanım ellerinize sağlık çok güzel olmuş;cici kızınızada çok yakışmış;yayınınızı görünce şaşırdım;sevindim:Bakalım siz benimkini görünce ne diyeceksiniz :)))inşALLAH yarın fotoğrafları çekip koymayı düşünüyorum:sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoksa sizdemi bundan diktiniz
      yarını sabırsızlıkla bekliom çok merak ettimm yaaa:))
      teşekkürler cnm sevgiler..

      Sil
  5. Pek bi güzel olmuş ellerine sağlık.:)

    YanıtlaSil
  6. eline sağlık canım,süper olmuş...güle güle kullansın küçük meleğin:)

    YanıtlaSil
  7. Oyyyyy çok güzel olmuuuşşş, çok da yakışmış güzeller güzeli kızına :) Pembenin tonları ne kadar da güzel kullaanılmış harika gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saol tatlım bu rengi görünce hemen kapmıştım valla :))))

      Sil
  8. eline sağlık. seninki dergidekinden güzel olmuş.ozellıkle rengine bayıldım.melegın sağlıklı günlerde gıysın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok teşekkürler tatlım sevindirik oldum valla :))

      Sil
  9. Tek kelimeyle harika olmus. Bıcırığa da cok yakismis. ellerine saglik annesi

    YanıtlaSil
  10. Cok güzel olmus,ellerine saglik. Minik prensese de cok yakismis, güle güle giyinsin tatli melek

    YanıtlaSil
  11. kesinlikle çok şirin olmuş, ellerine sağlık çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  12. Çooook güzel olmuş bayıldım benim küçükken kırmızısını almıştı annem o kadar mutlu olmuştum ki hala unutamam. Ellerinize emeğinize sağlık birgün bende yayınlayacağım dikişlerimi bir makina alayım innnnnnşAlllah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) inşaallah tatlım çok sağol,
      ogünleride görürüz İNŞAALLAHHH :))

      Sil
  13. ya çok güzel olmuş tam istediğim gibi bir model kızım için uğraşırsam heralde olcak bu iş emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  14. ayyyyy bayıldım yaaa.çocuk olasım geldiii:)))ellerine sağlık cnmmm:)

    YanıtlaSil
  15. İyi günlerde kullansın çok yakışmış. Elinize sağlık çok beğendim..

    YanıtlaSil
  16. süper bir renk, hatasız bir dikim, dünyanın en tatlı mankeni...
    ne denir Eslemciğim, benim de iki kızım var...acı bana:)
    maşallah, çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah kolaylık versin tatlım ne deyim :))))
      çok sağolasınnn :))

      Sil
  17. Çok güzel olmuş. Bayıldım. Bende oğluma ceket dikmek istiyorum. Peki ölçüleri nasıl ayarlıyorsunuz. Çocuk bedeninden hiç anlamıyorum. Oğlumun bedenine hangisinin uyduğunu nasıl bulacağım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burda dergisinin kalıp açıklamalarının son sayfasında hem bizler için hemde çocuk bedenleri için tablo var canım ölçüsünü alıp ordan bulabilirsin hangi beden olduğunu,bu arada çok teşekkürler tatlım :)

      Sil
    2. Dün akşam baktım. Ve gördüm. Çok sağol.

      Sil
  18. Valla örnek resimden daha güzel olmuş , ellerine sağlık , kızın zaten çok tatlı çokta yakışmış MaşaAllah

    YanıtlaSil
  19. ayyyyyyyy çok şeker! ne şirin olmuş! ama modeliniz de çok güzelmmiş mankenlik yapmış:)))maaşallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkürler,kızımdanda öpücükler :))

      Sil
  20. orjinalinden daha sevimli olmuş.ellerinize sağlık.kızınız güle güle giysin inşallah...

    YanıtlaSil
  21. Bu ne güzel bir kız çocuğu, Allah bağışlasın. Resimden yansıyan kadarıyla çok akıllı uslu bir hanımcığa benziyor :) Ve diktiğiniz monta da gelince, öyle sevimli olmuş ki, içini pembiş polarla astarlamışsınız sanırım, nasıl tatlı olmuş anlatamam. Renk seçimi mükemmel, taşıyan melek de öyle güzel taşımış ki... MAşallah kırk bir kere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım ne güzel yorum bu böyle,
      elhamdülillah çok yaramaz bir çocuk değil arada sırada yapıoz tabi çocuk doğal olarak yani :))
      kızımın en sevmediğim huyu çok dağınık olması diyebilirim :D
      tekrardan teşekkürler tatlım sevgilerle.. :))

      Sil
  22. Ay o dugmeler bunun icinmis meger;;; super olmus, mont harika,ama montun icindeki daha bir harika. Allahim saglikla, mutlulukla giymek nasip etsin insallah kucuk prensese:)

    YanıtlaSil
  23. muhteşem olmuş:)gerçekten harika bende hep niyetleniyorum ama kısmet olmadı:)sizin diktiğinizi çok beğendim.kumaş cinsi ne acaba.güle güle güzel sağlıklı günlerde giysin prensesiniz:))

    YanıtlaSil
  24. gzl olmuş bende arkadaşımın kızını diktim ilerleyen günlerde sayfamda görürsünüz

    YanıtlaSil
  25. Bu modelin biraz farklısını ben de kızıma dikeceğim .Çoook güzel olmuş,elleriniz dert görmesin,güzel kızımız güle güle giysin inşallah.

    YanıtlaSil
  26. Bayildim bu monta iki yil olmus ama yorum birakmadan duramadim :-)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski