Kayıtlar

Ağustos, 2012 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

BEN GELDİİİİİM_KIZIMA DİKTİĞİM BAYRAMLIK..

Resim
MERHABA CANLAAARR...
UZUUUUN Bİ ARADAN SONRA NİHAYET SİZLERLEYİM
ÖZLEMİŞİM VALLA :)
KIZIMA DİKTİĞİM BAYRAMLIĞI YAYINLAMA FIRSATIM OLMAMIŞTI
 KISMET BU GÜNE İMİŞ 
BAKIN BAKALIM NASIL OLMUŞ :)



 AY BAKARMISINIZ HAVALARA :)))

EN KISA ZAMANDA TEKRAR GÖRÜŞMEK ÜZREEE.. :)
SEVGİLER...

NİHAYET BAYRAMLIKLARIMI BİTİRDİM :)

Resim
BENDEN BAŞKA BİRİLERİ VARMI BU ARALAR BLOGTA :)
ÇOK GEÇ OLDU AMA NİHAYET BAYRAMA YETİŞTİ ETEK BLUZUM
BLOĞA BAKAN VARSA YORUM BEKLİYORUM :)



ÜZERİNDEKİ BAŞÖRTÜ İLE KOMBİNE EDİCEM İNŞAALAH..


TÜM MÜSLÜMAN ALEMİNİN BAYRAMI MÜBAREK OLSUN EFENDİM
HAYIRLI BAYRAMLAR..
ALLAHA EMANET OLUNUZ..

İKİ KAT ETEK...

Resim
merhabalar
bugün arefe fakat ben hala makinamın başındayım işte bir etek daha diktim..
bugün kısmetse kızıma elbise ve kendime etel bluz dikçem,ama migrenim tuttu bakalım nasıl yapıcam hiç bilmiyorum,ilaçta içemiyorum tabi oruçluyum iftar vakti acilin kapısına dayanabilirim yani,neyse gelelim eteğimizin fotolarına..
bu etekte en küçük ablam elifin..
güle güle kullan tatlım inşaallah beğenirsin..

şimdilik hoşçakalın efendim..

MAXİ ETEK NASIL DİKİLİR ? (buyrun dikin: )

Resim
evet arkadaşlar kaç gündür maxi etek dikiyorum bu akşamki yorumlarda susmak güzel adlı bloğun sahibesi rica etmiş yapım aşamalarını bende hem ona hemde dikişte yeni olanlara faydası olabileceği düşüncesiyle yapım aşamalarını fotolar ile anlatmaya çalışacağım inşaallah.. haydi bismillah.. öncelikle çiften kumaşımızı ikiye katlıyoruz ve birleştiriyoruz sonra lastiği bel ölçümüzden 15cm aşağı ölçüp kesiyoruz
mesela belimiz 70cm'se 55cm

sonra iğneleyip makinada ileri geri birkaç zigzag atışı ile sağlamlaştırıyoruz..

sonra kumaşımıza orantılı bir ekilde yerleştirip iğneliyoruz


sonra makinaya geçiyoruz,makinanın iğnesini kumaşa batırıp,
 iğneden iğneye kadar gergin bir şekilde çekerek makina dikişimizi atıyoruz
eteğimizin ilk dikişi yapıldı şimdi hem lastiği kapatıcaz hemde temiz bir görüntü elde edicez
 oda şöyle,alttaki foto daki gibi üstte kalan fırfır görünümlü parçayı lastiğin altına doğru sıkıştırıp yine gergin bir şekilde çekerek dikiyoruz,
ben bu aşamada zigzag dikişini tercih ediyorum dah…

BEN BU MAXİ ETEKLERE TAKTIM :D

Resim
merhaba
yine bir maxi etek diktim
hediyelik yapıyorum ablamlara..
bu yine serpil ablamın..
bel lastiğini zigzag dikişi ile diktim daha güzel oldu
etek uçlarını da aynı şekilde zigzag şeklinde diktim..
biz 5 kardeşiz 4 ümüz kız bu demektir ki
bu etekten 2 tane daha dikçem :))
tekrar görüşmek üzre..
sevgiler..

KLASİK SİYAH ETEK (sipariş)

Resim
merhaba bugünde klasik bir etekle karşınızdayım,
bu etek hemen hemen her renk kıyafet ile kombin yapılabilir
sahibesi hatice hanım güzel günlerde giyer inşaallah..
sevgiyle kalınız.... :))

günlük maxi etek

Resim
selam ben geldim :)
nihayet iyileştim ve makinamın başına geçtim bu ilk işim günlük maxi etek
bunu serpil ablama diktim üfül üfül giyer
inşaallah beğenir ayrıca..

ben önce iftar edim sonra tekrar dikmeye devam şuan sipariş üzerine klasik bir etek dikiyorum sade düz ve siyah az kaldı bitsin onu da yayınlıcam nasipse sevgiler..

GECEMİZ HAYIRLI MÜBAREK OLSUN..

Resim
Aşk ALLAH aşkı ise, yansın yürek küle dönsün. Yol RESUL'UN yolu ise, bu can ona kurban olsun. Yarın mahşer telaşında RESULULLAH szii bulsun, o gün can pazarında, sualiniz kolay,hesabınız hafif, şefaatçiniz MUHAMMED MUSTAFA olsun... DULARINIZ DA UNUTULMAMAK DİLEĞİMLE HAYIRLI KANDİLER..

GRİP OLDUM :((((

Resim
OF KIZLAR YAA GRİP OLDUM ŞU AĞUSTOS AYINDA OLCAK ŞEY Mİ DİMİ?  AMA HEP BENİM SUÇUM HAVALAR ÇOOK SICAK İKEN VANTİLATÖRÜ AÇTIM VE ÖYLE UYUDUM AKŞAMA ŞAFTIM HEMEN KAYDI VE BENİM İÇİN EN KÖTÜSÜ DAHA 3TANE ETEK DİKMEM GEREK BAYRAMA KADAR VE BİRDE BLUZ AMA NASI YAPÇAM HİÇ BİLMİYORUM EN ACİLİNDEN İYİLEŞMEM LAZIM NOLUR ÇOK DUA EDİN BANA LÜTFEEEN :(((

PUDRA PEMBESİ ŞEKER ETEK :D

Resim
MERHABAAA
ŞU ETEĞİ ÇOK SEVEREK DİKTİM ÇÜNKÜ RENGİNE KUMAŞINA BAYILMIŞTIM
BU ETEK TE YEĞENİM HİLAL'E DİKİLDİ
 İNŞAALLAH BEĞENİRSİN HİLALCİK
KUMAŞIN YARISINDAN ÇIKTI,
DİĞER YARISINI DA KENDİME DİKÇEM :))
DAHA İŞ ÇOK BAYRAMA KADAR 3 ETEK VE BİR BLUZ DİKÇEM  NASİPSE..
HADİ BAKALIM ŞİMDİLİK AYRILIYORUZ,YAKINDA TEKRAR GÖRÜŞMEK ÜZRE
CANLARIM :)))

KIZIMA DİKTİĞİM YENİ ELBİSE VE KIZIMIN KENDİNE HAS POZLARI :D

Resim
İŞTE BU KADAAA
YEĞENİME DİKTİĞİM ELBİSE KUMAŞINDAN KALAN PARÇA DA BÖYLELİKLE DEĞERLENMİŞ OLDU,
BİR PARÇA KUMAŞTAN 3 ELBİSE ÇIKTI BİRİ BURDAKİ,BİRİDE BURDA
5LİRAYA 3 ELBİSE GAYET GÜZEL DİMİ :)))