burdanın nisan sayısını çok beğendim,inş alıcam sizde beğendinizmiii =)
kaynak

8 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. yok yok ben bu nisan sayısını almayacağım.. benm ihtiyacım bir kalıp yok malesef..

    YanıtlaSil
  2. tercih meselesi tatlım,bide ben dışarı dikiom onun için her sayıyı kaçırmıom..

    YanıtlaSil
  3. iyi modeller çıkmıyor artık :(son sayılarına acıp bakmasam bile alışkanlıktan ötürü alıyorum

    YanıtlaSil
  4. ne varsa eskide var yaa ama bendede eski yok,acil bulmam lazım

    YanıtlaSil
  5. bence de güzel modeller var...

    YanıtlaSil
  6. canım bloğunu yeni farkettim ve de izlemeye aldım banada beklerim
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Yeni burdalarda modelden cok reklam var bende 98 burdasi var en eski olarak o bile daha verimli benim icin ama Nisan sayısını bende beğendim:)

    YanıtlaSil
  8. merhabalar..nisan sayısın kapağına baktım pek ilgimi çekmedi..bu paylaştığın görseller varmı içinde..
    bloğunu yeni keşfettim, takibindeyim..banada beklerim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski