Kayıtlar

Şubat, 2012 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

bebişlere çok cici battaniyeler..

Resim
Bu battaniyeleri iki sevimli bebişlere diktim,sıcak sıcak uyuyun bebişleer :)
şu an bitane daha dikiyorum sonra onuda yayınlıcam inşallah..

şiimdilik hoşçakalıııın... :)

BENİM İCADIM KUMPİR (çok kolay ve leziz) =)

Resim
merhaba sevgili hanımlar
sizinle kendim keşfetmiş olduğum kumpiri paylaşmak istedim,
belki dikiş içinde ne alaka diyebilirsiniz ama biz ailecek çok severek yiyoruz dedim ki sevgili izleyicilerimlede paylaşim =),
bu sabah kahvaltıda yaptım sonra hemen foto ladım bakem sizde beğenicekmisiniz..
öncelikle patatesleri haşlıyoruz (ben 4 tane kullanıyorum) sonra rendeleyip tencerede arzuya göre tereyağ,tuz katıoruz, tereyağ eriyince yağlamış olduğumuz borcam tepsiye yayıyoruzüzerine kaşar peyniri  rendeleyiiiip,,,,


 daha önceden 200 derede ısıttığımız fırına veriyoruz, işte fırından çıktıııı =)






sonra kesip üzerine mayonez ketçap döküüüüp afiyetle yiyoruz =D
isteğe göre turşulu, soslu da yapabilirsiniz,ben böle seviom..afiyet ola DİKİŞE MOLA ŞİMDİ YEMEK ZAMANI =D

GÖMLEK + ETEK = ELBİSE buyrun bakalım beğenicekmisiniz

Resim
merhabalar hanımlar..
bi elbise daha diktim gömlek ve etek birleşimi gibi bişi, arminenin bi modelinden esinlendim, böle koltukta kral gibi otursada üstümde çok daha güzel duruo =)
bakalım siz beğenicekmisiniz...
şimdilik hoşçakalın..

ben dikmeye devam edem =)

BURDA DERGİSİ MART 2012

Resim
bana göre modeller orta seviyede tabi içeriğinde daha güzelleri yok ise..
ama yine de alıcam çünkü dışarı dikim yapıyorum kimin ne beğeniceği belli olmaz elimde bulunması şart..
kaynak

PARDESÜMDE SON DURUM

Resim
Kendi tasarımım pardesümün son hali bu,daha çook işim var, ama uğraştığıma değiceğini umuyorum.. innnşşaaalllhhh =D

dikiş dikmenin püf noktaları

hanımlar dikiş dikenlerimiz iyi bilir en çok zorlandığımız kumaş tipi esnek ve saten kumaşlardır,daha önceden uygulayan olmuşmumudur bilmem ama benim keşfim teyel aldıktan sonra üzerine bant yapıştıyorsunuz ve tıkır tıkır dikiyorsunuz..
süper sonra bandı cıırrtt cekıosunuz tertemiz iş:) aynı işlemi ilik açmada da kullanın çok olumlu sonuç alıcaksınız.. dikiş diken bayanlar kolay gele..=)

Otuzundan Sonra: Sevgiler Günü Üzerine...

! ♡ Bal Köpüğü ✿: Ayakkabı askısı

! ♡ Bal Köpüğü ✿: Ayakkabı askısı
harika bir fikir bayıldım doğrusu..her eve lazım=)

cici elbise :)

Resim
bu elbiseyi seve seve diktim ve seve giydiriyorum, canım kızıma çok ta yakışıyor...

pembenin cazibesi...

Resim
saten dikmek çok zor beni bayağı bir zorlamıştı ama fena olmamış dimi...?

minik etek

Resim
bu da benim cimcimenin eteği,dikimi çok basit dikişe yeni başlamış biri cok rahat dikebilir..ve çok kullanışlı..

kızımın pembe elbisesi

Resim
canım kızım eslemime diktiğim bu elbisenin kumaşı beni deli ediyor ütü işlemiyor desem yeridir,bu ütülenmiş hali varın gerisini siz düşünün..

kendi tasarımım..pardüsem..

Resim
işte son işim bu pardüsem,amatörce bir çizim olsada sizinle paylaşmak istedim.
şu an birleştirme aşamasındayım çok fazla ayrıntısı olduğundan dikim biraz uzun sürcek gibi.. bakalım hayırlısyla bitirip sizinle paylaşıcam kısmetse inşallah...

pudra pembesi eteğim

Resim
bu eteğimide geçen yaz dikmiştim okadar rahat ve kullanışlı ki anlatamam..kısmetse önümüzdeki yaz için bir-iki tane daha dikicem

etek & yelek kombinim

Resim
eveet buda etek ve yelek kombinim..
bunlarıda ben diktim,tabi üzerimde böle yerde durduğu gibi durmuo çook daha güzel oluo,nese yakında terzi mankeni alıcam ozaman diktiğim kıyafetler daha hoş görünür umarım,şimdilik böle:)e

askılı elbisem..

Resim
bu elbisemi dikeli cok oldu ama paylaşmak istedim... :)

rahat elbisem..

Resim
bu elbisemi de burda dergisinin kalıplarından uyarladım orda satenden dikilmişti ama ben herzaman kullanışlı olsun diye triko tarzı bir kumaşla diktim,hem cook rahat oldu...

kendim için diktiğim elbisem..

Resim
bu elbiseyi ben diktim nasıl?

beğendiklerim

Resim
dikmeyi düşündüğüm etek_bluz

eski etekten kızıma elbise..

Resim
bu da küçük kızıma diktiğim elbise..
bu kumaş benim giymediğim bir eteğimdi onu kızıma elbise yaptım,eskiyi değerlendirip sizde dikebirsiniz..

sade,kolay ve şık bir etek

Resim
Bu eteği de ablama diktim..

uçuş uçuş bir etek :)

Resim
bu eteği yeğenime diktim..

çoook rahat bir elbise..

Resim
diktiğim bi elbise daha,nasıl? begendinizmi?